26 Jul 2016

Berlin Fashion Week





No hej hej !
Już jakiś czas temu zostałam zaproszona na wyjazd na Berlin Fashion Week, na który zabrałam moją siostrę.Teraz chciałam pokazać Wam małą relację. Oprócz znanych nam pokazów mody podczas Fashion Weeku można odwiedzić targi i zobaczyć kolekcje na nadchodzący sezon.
Mój pobyt w Berlinie był krótki jednak bardzo intensywny, miałam okazję poznać wiele projektantów i odkryć nowe ciekawe marki, które prezentowały kolekcje wiosna/lato 2017.





Poznałyśmy markę Better on Me,  która uświadamia i pokazuje ludziom, jak traktowane są zwierzęta i do czego człowiek jest zdolny. Jak najbardziej zachęcam do kliknięcia!
Showroom -  Better on Me http://betteronme.com/





Chodziłyśmy cały cały dzień - to była chwila przerwy na odpoczynek i oczywiście zdjęcia :D


























Po odwiedzeniu Green Showroom i Ethical Fashion Show, udaliśmy się do największego z miejsc - Panorama Berlin. Wiele pięter, a każde poświęcone innym elementom ubioru - jednym słowem było w czym wybierać :D





Takie dobrocie od TallyWeijl ! :D






 MarcCain !!! Nie mogłam odpuścić by nie uwiecznić tego momentu zrobieniem sobie z moją siorką zdjęcia na ściance ! Tylko, żeby było widać napis, nic więcej się nie liczy :D











Kolekcja od JuliaJune , która bardzo przypadła mi do gustu, naprawdę wyglądała na bardzo dopracowaną i dosłownie wszystko mogłabym założyć :)












Udało nam się zaliczyć zakupy w Primarku!  W końcu ! Ogółem miałyśmy jakieś 20 min na całe zakupy, ale i tak dałyśmy radę. Znalazłam swoje poszukiwane okulary, które pewnie zobaczycie niedługo w poście :D


Nasze selfie z podróży :D Więcej na => https://www.instagram.com/infinityideass/
a czasami na snapie => corobiponczek
Moja siostra =>  http://www.whatkingalikes.pl/






4 comments: