31 Dec 2015

HAUL ZAKUPOWY




Pierwszy haul zakupowy postanowiłam zrobić w grudniu z oczywistego powodu - prezenty ! :D Tak, tak ostatni dzwonek 31- To juz dziś! Chciałam się pochwalić zakupami bo przecież zawsze warto wiedzieć gdzie można kupić coś taniej ;)
Najważniejszy powód to fakt, że kupiłam niektóre w Factory - outlet, to miejsce gdzie znajdziemy sporo marek z rzeczami z różnych sezonów lub z małymi wadami i dlatego też w tańszej wersji. Polecam każdemu :D




 second hand - 45zł



                                                               
z lewej strony - Zara - około 70zł - sukienka 
      cała czarna - New Look - około 40zł
      kolejne paski - H&M - 20zł






hat - Mohito - 30zł

Na kapelusz polowałam długo, ale nigdzie nie znalazłam odpowiedniego z ceny i z kształtu. Pewnie jeśli zdecydowałabym się kupić kapelusz np. w Stradivariusie to wydałabym 70zł w górę.


blouse - Mango - 35zł
t-shirt - Mango - 20zł

Nawet nie wiedziałam, że moją uwagę tak bardzo przyciągają rzeczy w
paski ! Zdecydowanie mają coś w sobie. Myśle, że są też lepszą alternatywą gdy nie
chce nam sie kombinować ze wzorami czy innymi zestawieniami przy naszej
stylizacji :) Są dość zwyczajne a jednak zawsze bardzo dobrze wyglądają i fajnie się łączą jak dla mnie :) 

No comments:

Post a Comment