12 Sept 2015

Years & Years - BORDER




Generalnie jestem bardzo do tyłu, a mianowicie mam sporo do publikowania na blogu a jednak to się przeciąga. Cały czas jestem w strefie wakacyjnej, tak się właśnie dzieje po dwóch miesiącach wolności :D Wszystko nadrobię ! ( tak, uspokajam siebie :D )






































Stylówka niekoniecznie na pogodę za oknem, to przyznacie. Jednak kto nie lubi wspominać wakacji i możliwości ubierania krótkich spodenek i cienkich narzutek :)
Ukochany wzór kwiatowy, jak dla mnie zawsze odpowiedni i zawsze pasujący :D 







Nie potrafię znaleźć słów, które ujmą, przedstawią to jak człowiek reaguje i czuje się, gdy zmienia wszystko co zna. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowe środowisko, nowe miasto (przynajmniej nie znane Ci tak dobrze). Nowe miejsce do życia na co dzień, niby to tylko parę spraw,                  a wprowadzają wokół siebie tyle zamieszania.

Wrzesień się dopiero zaczął, ale nigdy nie jest za wcześnie na rady w stylu - co robić by nie zwariować przy nauce. Dzisiaj będzie o muzyce?        a będzie ! Polecam, polecam i jeszcze raz polecam moje ukochane i słuchane setki razy na dzień - YEARS & YEARS ! :D
Do następnego ! :)












                                                  fot. Kinga

wearing:

blazer - NEW LOOK
blouse - H&M
shorts - BERSHKA
necklace - H&M
earrings - CLAIRE'S



No comments:

Post a Comment