3 Aug 2015

VIENNA TIME

                               


Pierwsze zdjęcia, znajdujące się w poście są z placu zabaw, jest to jedno z ulubionych miejsc mojej przyjaciółki. Dlatego nie mogłam go nie uwiecznyć chociaż tak :D Mam nadzieję, że w krótce będę mogła powiedzielić się tym co zobaczyłam w lepszy sposób, pracuję nad tym. Chcę wykorzystać materiał, który zebrałam w Wiedniu - zobaczymy jak to wyjdzie :D 


 

























Sesja tworzyła się przez połowę pierwszego dnia w Wiedniu,w różnych miejcach. Przy okazji zwiedzania miasta praktycznie przy każdym mniejszym postoju, przy co trzecim budynku, czy na chodniku gdy przez chwilkę nikt nie przechodził. Zdjęć z Austrii mam bardzo dużo, ale myślę, że nie chcielibyście zobaczyć ich wszytskich i tak post jest dosyć obszerny. Najbardziej urokliwe w Wiedniu zdecydowanie są dla mnie budynki, ich architertura, a także kolorystyka - mogłabym robić zdjęcia 
w nieskonczoność :D















 










 








                                fot. Paulina Bełdzińska

Ostatnie zdjęcia zostały zrobione na jednaj z atrakcji na Praterze, akurat weszłyśmy w odpowiednim momencie na uzyskanie najlepszego tła na zdjęcia. Inna sprawa, że nie wyszły one tak dobrze jak myślałyśmy, jednak kolejka się poruszała, a nie stała w miejscu czekając aż będziemy zadowolone :D


                 wearing:
jacket -  MOHITO
T-shirt -  PULL&BEAR
pants - BERSHKA
shoes - BERSHKA
earring - CLAIRE'S




No comments:

Post a Comment